Wednesday, May 4, 2011

Vaken mitt i natten

Klockan är 5:17am och jag har vart vaken sen lite innan kl 2am. Bäbis tycker inte om att jag ligger på magen! Så fort jag rullar över så sparkar det och slåss det så jag får ont i magen! Så inatt ville bebben se till att jag inte sov på magen så han har sparkat nonstop till kl 4:30 när jag äntligen stod upp och åt frukost med Sean som drog tidigt på jobb! Då bestämde sig kiddo att äntligen lugna ner sig... Så nu ligger jag i soffan och hoppades på att få somna om till serier men verkar ju inte ske det heller... Och nu blev det spark igen! Har han ens sovit 1h innan han börjar igen? Lilla ninja kid som får magen att se ut som ett bubbelbad!
Anyway, är tacksam för att han sparkar och lever om så man vet att han lever, är stark och har det bra!

Ska fortsätta att se på serie nu och kanske sova en timme till? BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment