Sunday, May 1, 2011

v 25 Magen...

Så här kommer en magbild från v 25 (24+1)
Nu är den lite svår att dölja men själv tycker jag inte att det ser ut som en gravidmage.... Tycker att det bara ser ut som jag lagt på mig lite extra på magen... Men det är härligt att veta att det ligger en ganska stor bäbis därinne nu!



I vecka 25 ska bäbis väga 700gram och vara 21 cm från huvud till stjärt!
Han sparkar och nu syns sparkarna på utsidan varje dag! Han är en riktigt livlig krabat! =)

Är superblond nu btw också! Har aldrig vart så blond förrut tror jag. Men blir väll snart mörkt igen då det är lättare att färga själv...

Vad händer mer? Jag har virkat en mössa till lilla Junior och så har vi vart och fyndat lite kläder.. Försöker att inte köpa för mycket men vi köper ju hela vägen upp till 1år så lite ibland får man lov till =) Håller också på att virka en stor babyfilt som borde bli klar snart och sen ska jag börja projekt med vintersockar =) Måste ju passa på när man har tid!

No comments:

Post a Comment