Thursday, May 5, 2011

Har ju haft en latperiod...

Åkte till Texas en vecka för att hälsa på Mary, Jobbet, Vipernest och alla andra människor jag älskar som befinner sig i Texas! Efter det passade jag 2 extra hundar och tog hand om Sean lite extra men nu har jag tagit mig samman och äntligen kommit igång med träningen igen efter nästan 2veckor semester! (och +2kg) Är så sjukt glad och välsignad med att jag inte har några problem med foglossning och andra krämpor som är vanligt vid en graviditet än så länge! peppar peppar

Så igår blev det 300 kalorier på eclipsen och idag blev det 600. Inte så noga med kaloriräkningen bara ett sätt att mäta hur effektiv jag varit. Jag tar det ju mycket lugnare nu för tiden för annars så strålar det så sjukt i magen så måste ju vara försiktig... Men på grund av att jag måste vara så försiktig så får jag inte resultatet jag vill ha = SVETT!!! Har en sån otrolig rädsla för att lägga på mig massa vätska och inbillar mig själv att om jag dricker mycket och tränar så jag får svettas ut mycket av den skiten som ligger rätt under skinnet så kanske kroppen inte får för sig att binda så mycket vätska! Men jag är ju så kallblodig och med aircondition på så är det svårt att få den där svettningen som jag söker, och försöker jag öka tempot så gör det ont! Men men! Känns bra att träna och får ju mer energi under dagen + att jag faktiskt kommer igång tidigare med att göra nått produktivt och viktigt!
Så imorgon blir det gym med Kim igen och sen på kvällen drar jag och Sean mot LA för att vara med Hans-Erik, MJ och lilla Gwen! Sen kommer ju David på lördag så vi hinner se honom nått mer innan han drar iväg 2 år på sin mission till Ryssland! Så sjukt kul för att han få komma till ett spännande ställe! Vi är stolt över honom!

Nu är det Lunch som står på Schemat innan Sean kommer hem. MMmm MAT!!! =)

No comments:

Post a Comment