Monday, May 23, 2011

v28 och Sean 26år!!!

Vet att det inte är så länge sen jag la ut en bild men bara MÅSTE ha en bild från v28 = trisemester 3 för att kunna jämföra min framtida mage (kan ju inte bara ha ett barn så blir säkert minst 1 till!)
Trisemester 3 är ju så stort också! Känns så skönt att vara färdig med största delen och nu bara vänta på att det snart är dags för Bebben att komma! Bara 12 Veckor kvar till Beräknad Födsel nu! =) Snart går vi in i juni månad och då är det ju bara Juli och Augusti kvar innan han ska vara här! SÅ MYSIGT!

Går förresten och funderar på vad jag ska göra med håret... Ska jag fortsätta att ha det som jag har det eller är det dags att gå lite mörkare igen? Har så svårt att bestämma mig, och Sean är ju Happy med allt! Tycker det är kul när jag har lite olika. Så honom får man ju ingen hjälp utav!

Så Blont, rödton, ljustbrunt eller mörkbrunt. Det är frågan! Help???????

Sean fyller ju år idag också! Stog upp 05.30 för att hinna ordna frukost på sängen (som man bara måste ha när man fyller år!!!) för han skulle åka iväg till på jobb 06.30. Blev Oboy, ostmacka med grönsaker på och fruksallad. Ljuset som han skulle blåsa ut satt jag ner i en bananbit i fruktsalladen. Han får väll fler ljus i tårtan ikväll istället! =)
Så nu ska jag iväg och handla och hinna förbereda för att min älskade 26-åring kommer hem igen! =)

4 comments:

  1. Jag tycker du passar jättebra i den färgen du har på profilbilden här på bloggen. =)

    ReplyDelete
  2. YOU ARE SO CUTE!!! You make probably one of the all-time cutest pregnant ladies EVER! I am so excited for you and Sean!!! Love you! Thanks for sharing pictures!

    ReplyDelete
  3. Hej hej
    Jag håller med Malin och jag tycker att färgen du har på profilbilden är klockren :)
    Kram

    ReplyDelete
  4. Tack för hjälpen.. Blev nästan som den på profilbilden. Vågade inte gå helt så rött då jag var så blond i basen och var orolig att det skulle bli ORANGEt.

    ReplyDelete