Saturday, May 7, 2011

Älskade familj!

Sitter med min älskade Sean och bäbisarna Bellie och Jazzi med lilla junior sparkandes i magen helt vild! Har lillebror David sittandes bredvid mig och i soffan sitter Hans-Erik och MJ och lilla Gwen ligger och sover. Så underbart att vara tillsammans med några av mina familjemedlemmar! Helgen är snart slut och imorgon måste vi hinna köra våra 8,5h hem igen. Men så värt det för det kommer vara minst 2år innan jag träffar lillebror igen! Han ska ju till Ryssland på mission och fick komma till USA för att plugga Ryska 3mån innan han ska kunna gå och undervisa människor i Moskva som har en önskan om att veta mer om kyrkan! Men det är underbart att ha möjligheten att säga hej till honom innan! Älskade lillebror! Och härligt att hinna umgås med andra brorsans familj samtidigt! :) är ju en sån familjeperson så detta är verkligen vad som jag njuter mest av!

Nu ska vi gå och lägga oss så vi får sova lite för imorgon är det en ny dag! :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment