Sunday, May 29, 2011

v 29, babyfilt och hårfärgning

v29 igår! Vikt +7kg fortfarande.

Lyckats hålla vikten i närmare 2 veckor nu tror jag tack vare B50 vitaminerna mina som hjälper mig att inte lägga på mig mer vätska!!! Hade gått upp till +8kg och med tanke på att jag i v 23 låg på +2kg så kom dom andra 6kg väldigt snabbt och Benen var svullda och ömmade pga all extra vätska. Fick tips av en tjej om B50 vitaminerna och redan efter 2:a tabletten kissade jag ut 1kg! Sedan dess har jag hållt mig stadigt på +7kg i snart 2 veckors tid så B50 är att rekomendera till alla er som har en kropp som vill lägga på sig vätska!

Men nu börjar magen växa på riktigt känns det som! Mätte omkretsen idag och den låg på 90cm!!! Mätte då på tjockaste stället så klart!
När jag var i v17 var midjemåttet på 71cm i omkrets så en ökning på 19cm börjar märkas på kläderna nu! =) Eller egentligen en ökning på 11cm i midjan (då den sitter så högt uppe på mig) Vad det låg på innan jag blev gravid har jag ingen aning om men såg ju inte så gravid ut i v 17 så antar att det inte är nå många centimeters påslag på mitt normala midjemått om ens något!

Har fått färdigt på Babyfilten jag virkat till Junior! Använde mig av ett babyblott garn med någon silvrig tråd i som är ganska mjukt. Gick åt 2 STORA garnnystan och ett X antal timmar framför TV:n... Så vad ska nästa projekt bli?



Ja nu var det dags att bli brunhårig igen tyckte jag! Så köpte först en färg för jag hade planer om att ha det lite ljusar fortsatt! Men när resultatet blev "skitig blond" istället för det önskade så var det bara till att färga om igen!


Man ser inte helt resultatet då det dåliga badrumsljuset får håret att se väldigt varmt ut men i verkligeheten såg det ut som grått/smutsblont. Såg ut som jag prövade att se ut som jag var 40 år minst! Så iväg fort och köpa ny hårfärg!

Såg inte att ögonen såg ut som världens äckligaste zombiögonen så valde att censurera dom så inte någon behöver drömma mardrömmar! Haha

No comments:

Post a Comment