Thursday, April 28, 2011

Vart lite upptagen....

så inte blivit så mycket uppdaterat! Förra Torsdagen åkte jag iväg och kom tillbaka på Tisdag och under den tiden har ju hunnit med att köra 290 mil (fram och tillbaka till Texas) hunnit ridit på långtur, tränat en fölunge, träffat alla mina kära veterinärer i Texas, sagt hej då till alla vänner för vi flyttar snart, legat vid poolen, spelat vollyboll, hunnit tränat gamla chefens fru och hund etc! Men nu är jag äntligen hemma hos min Sean igen så det är skönt!

Idag var jag på läkarbesök och gjorde ett glukosprov för att se att jag inte utvecklat graviditetsdiabetes. Så man dricker koncentrerat socker typ och 1h senare ska dom sticka i fingret och kolla värdet. Jag låg på 93 och allt under 135 är bra! Så kroppen min fungerar ju bra iallafall! Järnvärdet låg på 114 och det skulle också vara bra. Bäbisens hjärtljud låg på 142 idag! Han sparkade mot ultraljudsapparaten så det lät som den sprängdes! Haha!

Ska försöka uppdatera med en bild också men blir nog först på lördag då jag går in i v25! Vågen börjar iallafall röra på sig till min stora förskräckning och det ser ut som jag gått upp närmare 5kg så nu tycker jag den kan stanna där minst 1 vecka iallafall! Är lite orolig att jag börjar lägga på mig vätska men det är inget som direkt syns än så länge mer än på vågen!

Nu ska jag gå och umgås med mannen min som är hemma tidigt idag!

No comments:

Post a Comment