Wednesday, April 6, 2011

Ultraljudsbilderna...

...kanske ska komma upp på bloggen också!




Fick många fötter på bilderna! Superlivlig krabat! Fick 2st 3D bilder som gjorde vår dag också! Hjärtljuden låg på 138slag/minut och lilla hjärtat såg helt perfekt ut! Var i v 20 när ultraljudet togs (19+4) men hon som gjorde ultraljudet tyckte han såg ut att väga lite lite så hon ville gärna flytta tillbaka mig en hel vecka. Men på grund av att vi mätte bebben när jag var 11+4 och Beräknad födsel stämde då så behåller vi 20Aug tyckte min doktor!

NU ska jag inte göra nått typ. Har lite ont i halsen och att man är vaken mellan 4-6 varje morgon gör ju att jag inte får sova så mycket jag skulle vilja för att slippa bli sjuk! Har ju trots allt vart på gymmet i 2h och handlat så tycker jag gjort min beskärda del idag! Så en film låter nog bra! Bye bye

No comments:

Post a Comment