Sunday, April 3, 2011

Gravidmagen!!!

Ja Magen den är där om än liten men vi har ju bevis på att det är en baby därinne som växer och mår bra! 20:e Augusti är han beräknad vår lilla underbara pojk och ett ev namn till honom tänker vi ständigt på! Men frågan är om man blir nå klokare för att man tänker? Det enda namnet som verkligen faller sig naturligt är det ju så klart en av Seans bästa ungdomskompisar som tagit till hennes son. Annars känner vi INGEN med det namnet! Just pga detta så tänker vi vidare men kan hända att vi slutar med vår första tanke iallafall! Jag har iallafall inget emot det!

Är ju i v 21 nu och enligt gravkalenderna har jag vart gravid i 142 dagar och bara 140 dagar kvar! Så nu kan neräkningen börja på riktigt!!! Även om jag själv räknade att 50% var vecka 20 då jag HOPPAS att babyn inte kommer senare än v 40 på dagen!

Igår var jag och Sean på shopping iallafall och det resulterade i att vi nu har köpt BARNVAGN!!! Dessutom köpte vi första barnbilstolen till bebben och allt är så fint!!!
Om ni vill se hur vagnen fungerar kan ni gå in på youtube och se på UppaBaby Vista

No comments:

Post a Comment