Wednesday, February 8, 2012

Idag är det många nya framsteg...



Idag vaknar jag till BaPa, BaPa, BaPa....
Ja så höll Dean på säkert en timme. Ja det var lite andra ljud därimellan en gång i bland, men massa BaPa!!!
Han är nu 5 månader och 1 vecka gammal.

För 3 dagar sen räknar jag det som att han satt för första gången. Klarade av att sitta på golvet själv i ett par minuter. Oftast sitter han lite i fällknivsposition men då i söndags klarade han av att böja sig framåt och resa sig uppåt igen efter han fått tag på leksaken!

Och idag hände ytterligare en grej. Han börjar fatta det där med att ta ut nappen ur mamma och pappas mun och stoppa den i sin egna, och dessutom få rätt ände in i munnen! WOW!!! Så nu händer det massor i utvecklingen hos min lilla pojke!

Och han börjar att gosa MASSOR med hundarna. Dom har ju bott hos Mormor och Morfar i deras hus så Dean har ju knappt sett sina hundar på 1 månad så nu är han extra intresserad av dom och varje morgon ligger han och Jazzi och gosar med varandra!














Tiden som är nu är så underbar! Med massa kärlek och gos från min pojke! Så mysigt att han inte behöver vara "stor och stark" utan kan slappna av och luta huvudet in mot min kind, eller ligga i famnen utan att skrika för han är rädd att han ska behöva sova... Nä gos och mys fyller vardagen min nu! =)

No comments:

Post a Comment