Thursday, June 23, 2011

v 32

Ja jag är superseg! v 32 bilden som kommer in 2 dagar innan jag går in i v 33. Men men...
Stått kvar på +8kg hela veckan och hoppas det håller åtminstone 2 dagar till! =)

Var hos läkaren igår och det slutade med att jag fick penecillin trots att jag inte är sjuk eller har några symptom. Men har haft bakterier i urinet ett par veckor på rad, som inte vill utvecklas till Urinvägsinfektion än, men nu var läkaren less att se att dom fortfarande fanns där så nu ska jag äta medecin i förebyggande syfte. Var inne och läste på området och det är ju supervanligt att gravida har bakterier i urinet och att man inte vill behandla det förrän det blivit urininfektion. Men nu är man ju i det stora landet där dom älskar att proppa i en massa mediciner. Så ska man äta dom eller ska jag spara dom för när jag faktiskt har ett behov för dom?

Bäbis hjärtslag låg på 123slag/minuten och mitt blodtryck var på 115/85 igår. Glömde se vad SF måttet låg på men vet att omkretsen ligger på 95cm nu på tjockaste stället! Så bäbis växer snabbt nu!

Nu är det dags att äta något igen innan jag ska ta itu med packningen! 10 dagar kvar som jag kan packa på! och med 5 boxar klara så undrar jag när det är dags för panik? haha

No comments:

Post a Comment