Wednesday, June 8, 2011

Junior v 30 och boysen och BODØ


Nu är v 30 här! Och
egentligen snart borta då jag vart så sjukt seg med att lägga ut bilden som är sen i söndags. Låg iallafall på +7kg när v 30 slog in...

Var hos läkaren igår på tisdagen och då hade SF-måttet växt till 28,5 . Blodtryck på 115/75 som är helt ok!
Juniors hjärta lät fint och han rörde sig massa! Han har vart ganska lugn (nästan oroande lugn) i 2 veckor nu men eftersom jag ändå känt hur han vrider och vänder på sig och än han verkar lite slö, så hadde jag bara tänkt ta upp det med läkaren då jag ändå hade timme. Men i måndags satt han igång igen och sparkade hej vilt! Sean börjar nästan tycka synd om mig när han känner hur hårt junior sparkar! Och hela tisdagen höll han igång också så då försvann ju alla oroande tankar man har! Hade ju nästan hoppats på att få ett till UL men då var det ju inget behov för det!

Vi har ju haft besök också! Sean tog med pojkarna på roadtrip förra helgen medan jag passade på hundarna +2 (var barnvakt till Kims hundar också)
Och sen hela förra veckan var Johnny Ponny och Hans här. Så då fick jag äntligen någon att bada lite tillsammans med. Blev en hel del shopping för pojkarna och jag var självklart där och tvingade dom att prova massa kläder!


Och vi har fått beviljat bostad i Bodø från den 15 Augusti så en sak mindre att oroa sig för! =) härligt iallafall men det ser ut som att Michaela måste gå lös på lägenheten lite för den verkar vara lite gammal och sliten men vi får iallafall 3 sovrum så det känns skönt med ett gästrum också! =)

No comments:

Post a Comment