Saturday, December 4, 2010

Motorcykel 3 dec...

Så igår var jag och Sean på assignment night för Brian Freeman som vi känner. Tror han blev nöjd med det han fick. Men det härligaste var att vi skulle köra motorcykel upp dit.

Motorcykeln ville inte starta när vi skulle åka så jag var tvungen att putta igång den och varför har vi ingen aning om för har alltid fungerat felfritt hela tiden vi haft den och på vägen hem var det inte heller några problem.
Ialla fall så blev jag väldigt fashinerad över att man kan åka i ett par tunna jeans, lågskor, tunika och en vindtät tunn jacka och inte frysa! Det var ju sent om kvällen och det hade vart mörkt i minst en timme innan vi åkte iväg och att behöva köra på motorvägen i 65mph gjorde att jag trodde att jag skulle frysa ihjäl! Men inte då! Var ju inte ens kallt. Lite kyligt men inte så jag frös och nu är det ju 3 Dec och kändes som en sommarnatt hemma med EU-moppen som går 45km/h. Eller var tom varmare än det!

På vägen hem tog jag och sean en avstickare och åkte och kollade på julgransbelysningarna som folk redan satt upp. Det är ju underbart tycker jag att det är pyntat direkt efter Thanks Giving! För det är ju sånt slit att pynta en massa bara för att ha det uppe en vecka eller två! Så tycker det är superhärligt när man får njuta av det en hel månad!
Ialla fall så kommer ju inte detta ske så ofta att man kan åka runt och kolla på julbelysningen med motorcykeln! Så det var en härligt och romantisk liten extra tur! Fick se några som var ute och körde häst och en julpyntad vagn mitt i bostadsområdet i stan också! Såg supermysigt ut!

Så det var gårdagen det!!!

No comments:

Post a Comment