Saturday, December 4, 2010

KIDNAPPAD!!!!

Så imorse hör jag massa fotsteg komma springande upp för trappen. Hundar skäller och Sean går och öppnar dörren. Kommer in till mig och säger åt mig att klä på mig! Så jag drar på mig ett par jeans och slänger på mig en tunika som jag hade på mig igår och går ut i vardagsrummet där det hoppar fram 6 små tjejer och mamma Carpenter som gömt sig bakom alla boxar och allt stök inför flytten i lägenheten. Det sätter ögonbindel på mig och kör iväg i den stora SUV:n.
Kör huller och buller och tillslut så kommer vi fram till nått ställe. Dom leder mig in genom ett par dörrar och tillslut så sätter dom mig ned vid ett bord så förstod av vi är i en resturang.
Så ögpnbindeln for av och vips var Ihop framtrollat! Så vi åt härligt goda pannkakor, scramble Eggs, Susage mm Mmmm för en bra start på lördagen!

Kan ju meddela att klockan var väll typ 07.30 när dom kom hit eller nått sånt.
Men underbar överaskning från mina underbara tjejer!!!

No comments:

Post a Comment