Friday, August 5, 2011


Ja så duktig har jag ju inte vart på att uppdatera i det sista. Detta beror ju på Flytten, 2 underbara veckor hemma i Sundsvall som vart busy busy och sen resan till Norge.

I Sverige fick jag ha lite NH och westernlektioner som var supermysigt. Han med att rida vid 3 tillfällen också och det kändes underbart! Badade på Himlabadets relaxavdelning 2 gr, möhippa, bröllop, suprize babyshower för mig mm. Hunnit och hjälpt mamma att kasta lite saker också. Träffat farmor och massa underbara kompisar och bara haft det supermysigt. Hundarna har levt drömlivet på landet!

Sean kom ju upp till sundsvall efter han köpt bil och var tillsammans med mig där 1 vecka innan vi körde 9h till Norge. Trodde jag skulle dö efter 2 h men sen vände det och gick superbra resten av tiden.

Igår var vi på sjukhuset och kollade in vart man ska parkera och vilken avdelning vi ska gå till så när dagen D kommer behöver man inte vara stressad över att inte veta sånna saker! Så nu känner jag mig cool lugn. 15 dagar kvar till BF men han får inte komma förrän den 15 Augusti för då öppnar dom den bästa enheten igen på sjukhuset. Den har vart sommarstängd på grund av personalbrist. Så vi siktar på att bäbis vill titta ut så snart efter det som möjligt =)

Magen växer och sjunker i samma takt.
Vart på barnmorskebesök och hon sa att bäbis låg fixerad och väldigt djupt ner. Fick akupunktur som ska hjälpa till med mognadsprocessen och allt annat såg bra ut. SF måttet hade sjunkit 1cm men det beror nog på att bäbis ligger så lågt ner nu!

v 37 (36plus3)

v38 (37plus4)

1 comment:

  1. oj ser sprick färdigt ut ;) spännande. Så synd att jag inte hann träffa dig när du var i stan :/ vart i norge ska ni bo då? jag får ta mig i kragen och hälsa på er ist :) men får bli när jag pluggat klart och då har du ploppat ut lillen och hunnit återhämta dig :P

    kram Sandra ;)

    ReplyDelete