Wednesday, August 17, 2011

3 dagar till beräknad födsel...

... Och fortfarande inga tecken på att bäbis någonsin tänker behaga komma. Tror min kropp trivs så sjukt bra med att ha en liten därinne så frågan är om den någonsin tänker släppa ut honom? Idag har jag tom joggat, ja gravid i 9:de månaden och joggandes med hund och barnvagn utan problem och utan gravidkrämpor. Joggade inte superlänge utan blev en del Powerwalk också men tillräckligt för att bli rejält svettig. Men fick jag ens någon sammandragning? Nope, inte vad jag märkte iallafall. Var ute ca 30min totalt så 10min kanske bestod av nonstop jogging. På listan kan jag lägga till städat, damsugit, passat på en 1,5 åring, plockat i och ur diskmaskinen ett par gånger, tvättat och gått ut med hundarna ett par gånger till... Trapper springer jag också i... Imorgon ska jag till barnmorskan igen. Blir mitt 3:e besök sen jag kom till Norge och hoppas på det absolut sista. Förra veckan låg mitt sf mått kvar på 33cm som veckan innan så fick ett extra tillväxtsultraljud eftersom det inte växt något, men där såg allt bra ut. Så får se hur det ser ut imorgon. Ska ju egentligen ha nästan lika många cm som veckor, men det stämmer inte på mig iallafall. För enligt norska räkningen är jag i V40+0 imorgon. Jaja... Hoppas på att nästa uppdatering har bättre nyheter med sig... Natta! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment