Monday, September 5, 2011

Min smarta lilla son!!!

Så min underbara son fortsätter vara underbar!

Varning för kiss och bajs historia nu, men i den här åldern är det det dom är bäst på... Och äta så klart! Men ända från dag ett så har han haft som en sport att bajsa och kissa utanför blöjan eller sekunden du tar på honom en ny blöja. I början kunde han smutsa ner 3st inom ett par minuter. Och även om man står och väntar på honom så håller han sig tills du bytt blöja!
I det sista har vi äntligen lyckats lura honom med att lyfta på blöjan och sen bara slå ner den när han ska kissa, eller lägger vi en torklapp över han som tar upp kisset.
Men idag visade han att han blir smartare och smartare för varje dag! Idag kissade han lite i tvättlappen, så jag trodde han var färdig. Sen när jag tog bort tvättlappen och började tvätta ren lilla sonen så kissade så jag hann slänga ner blöjan så hann rädda den också! Men sen när jag tog bort blöjan som låg under honom kissade han en 3:e gång! Rätt på handduken som låg under han! Så nu har lilla sonen kommit på att om han delar upp kisset så är det större chans att träffa mamma eller pappa med det :)

Så det var dagens uppdatering. Han ligger här i famnen och sover skönt! Myser så mycket som möjligt medan jag har tid :) MYS BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment