Saturday, November 6, 2010

Min underbara man!

Så jag och Sean har hållt på att övat till en musikal i ca 12 veckors tid. (Jag lurade med honom på ett möte för att se vad det var för något. Genast ville hon som har hand om musikalen, att Sean skulle sjunga i en audition. Detta resulterade ju i att han fick en solopart på en gång och sen när vi började öva så gjorde hon om 2 solonummer till duetter så hon stoppade in Sean i dom också!)

Ialla fall så är ju Sean ingen som tycker om att sjunga framför människor. Men igår hade vi premiär på våran 2 dagars musikal och oj vad bra det blev! Jag har filmat så jag kommer lägga ut någon snutt så fort den är över så ni kan få er en smakbit!
Men kan inte beskriva alla de stolthetskänslorna som rinner igenom kroppen min när man ser sin man göra något han ABSOLUT inte tycker om bara för att göra mig glad!

och speciellt får man ännu större stolhetskänslor när man vet att han offrade en av årets höjdpunkter för hans flygklass i år! Dom och vi skulle ner till Houston egentligen för att se på en amerikans fotbollskamp som vi hade biljetter till för länge sen. Och väl där nere skulle dom bli presenterat framför hela stadion! Men allt detta gjorde han för han visste att dom behövde oss och speciellt honom i musikalen! Älskar min man så mycket!!!!

No comments:

Post a Comment