Monday, January 25, 2010

Förra helgen:

Sean är borta i Colorado över helgen på sin Cross Country flygtur. Så det har vart jag och Bellie som har hängt hela helgen. Så imorgon kommer äntligen mannen min hem igen! Sa åt honom att jag förväntar mig att han har med sig nått till mig varje gång han tänker försvinna så många dagar ifrån mig, så får se om han kommer hem med en glass eller nått =)


I Julas ska jag berätta för alla er som inte vet, så drog vi upp till Colorado och åkte skidor. Jag hade mina monster skidor som jag köpte av min svåger Viktor förra säsongen! Jag fick lite fler åktimmar på dom då under veckan så nu älskar jag mina skidor mer =)




Vi hann med att åka lite släde också på vägen. Vi hadde grymma tävlingar och jag hade den bästa tävlingskompanionen av alla (ialla fall lättast!) BELLIE!!!

En ny arbetsvecka är på ingång så det är nog bäst att jag söker upp sängen snart. Natti

1 comment:

  1. Bara så att du vet vill man vara tung när man åker kälke :P

    ReplyDelete